Klachtenprocedure

Alle medewerkers van Stichting RevaZorg doen hun uiterste best om hun werk zo nauwkeurig mogelijk uit te voeren. We willen immers dat u als cliënt tevreden bent en blijft. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent en daar met uw behandelaar samen niet uitkomt. Dan is het goed om te weten dat u uw klacht kunt uiten en dat wij op een adequate wijze reageren. Aan uw klacht of opmerking wordt groot belang gehecht; om onze zorg te verbeteren en onze patiënttevredenheid hoog te houden.

Procedure
Bespreek uw klacht eerst met de betrokken behandelaar of medewerker. Een goed gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Komt u er samen niet uit of praat u liever met iemand anders, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionarissen. Elke locatie van RevaZorg heeft een eigen klachtenfunctionaris:

Locatie Klachtenfunctionaris E-mail
Arnhem Jurian Donders Klacht.arnhem@revazorg.nl
Apeldoorn Dick Koopmans Klacht.apeldoorn@revazorg.nl
Barneveld Jan Evers Klacht.barneveld@revazorg.nl
Heerde Michiel Treffers Klacht.heerde@revazorg.nl

 

De klachtenfunctionarissen onderzoeken  uw klacht en bemiddelen tussen u en de betrokken behandelaar of medewerker. Op deze manier kan snel een passende oplossing worden gevonden. Uiteraard wordt uw klacht vertrouwelijk behandeld. Bemiddeling en behandeling van uw klacht binnen RevaZorg is kosteloos.

Geschillencommissie
Bent u ook na tussenkomst van de klachtenfunctionaris niet tevreden, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie . In de Geschillencommissie is de Consumentenbond vertegenwoordigd.  De commissie is onafhankelijk en onpartijdig. Ze brengt een bindend advies uit of bevordert een schikking tussen Client en kliniek. Dit kan tot een bedrag van maximaal € 25.000,-.

Belangrijk: bij aanvang van een geschilprocedure bent u klachtengeld verschuldigd en moet u een eventueel onbetaald deel van de rekening in depot storten. Meer hierover leest u in de brochure van de Geschillencommissie.

Geheimhouding
Alle medewerkers van Stichting RevaZorg , de klachtenfunctionaris en de leden van de Geschillencommissie zijn verplicht tot geheimhouding. Gegevens worden pas aan derden ter beschikking gesteld als u daar schriftelijk toestemming voor heeft gegeven.

    Stichting Revazorg

  • Nederland
  • 085 009 09 35
  • info@revazorg.nl